Начало Списание Лексъс и за най-младите…

Лексъс и за най-младите…

44
0

Точно приключвахме броя си за август и късно вечерта на 28 юли разбрахме, че управителният съвет на BMW е взел решение компанията да напусне Формула 1 след края на сезона. На обявената за следващата сутрин пресконференция тъжната вест бе потвърдена, пратих бърз мейл на пресаташето на тима Йорг Котмайер с няколко думи на съчувствие и молба за още снимки.

След няколко часа имахме всичко – информация, речи, фотографии. Фактът е наистина потискащ – BMW си тръгва, Формула 1 не може да остане същата, след като преди броени месеци спортът бе напуснат и от Хонда. Заплахата Гран при да осиротее още е наистина
огромна…

Но с напускането на BMW си отиде един тъжен месец, белязан от смърт и мигове на напрежение за живота на Фелипе Маса. Някак, за да балансира обаче тъжното ни настроение, часове преди анонса в Мюнхен Маса бе изведен от интензивното в Будапеща и вече гово-
реше без грешка на три езика. След още ден разбрахме, че Михаел Шумахер ще го замени!

 

Доброто чувство, че светът ни винаги е оцелявал и е продължавал да се развива, в това число и малката планета на автомобилните надпревари, някак леко се възвърна. Хубавото чувство от това, че успяхме да надникнем към онова, над което работят във Ферари – вече за новия сезон, се повъзвърна. При това научихме наистина много любопитни факти не от някой друг, а от Крис Дайър, човека, ръководил пряко Михаел Шумахер и Кими Райконен. Усещанията си като пилот, пък още по-далеч от политиката, този път сподели Ярно Трули, който продължава да бъде смятан за един от най-бързите мъже в Гран при, чийто труд прави този спорт това, което е.

В един друг етап от кариерата пък сме в бокса на нашата надежда Владимир Арабаджиев, а неговият път е не по-малко интригуващ. И понеже някак стъпка по стъпка се доближаваме до наистина големия автомобилен спорт и в ралитата, и на пистата, нямаше как този път да не ви разкажем малко подробности за така наречения проект за Формула 1 в България, още повече че Бърни Еклестън покани единствено ClubF1 и фотографа му в моторхоума си, за да заснеме срещата с българите.

Иван Тенчев

преглед на списанието

Вашите коментари за броя