Главният изпълнителен директор на Fiat Chrysler Серджо Маркионе ще преследва удвояване продажбите на Jeep до 2018 г., съобщи Аутомотив Нюз Юръп.
Това означава марката да реализира повече от 1,5 милиона автомобила годишно, като се разчита най-много на пазарите в Южна Америка и Китай.
Според Маркионе Jeep е един от основните стълбове за развитие и разрастване на Fiat Chrysler. Той ще обяви официално амбициите си при утрешното оповестяване на новия си петгодишен продуктов и бизнес план.
Jeep е единственият бранд на компанията, чийто резултати ще са по-високи от поставените от Маркионе през ноември 2009 г. цели. През 2008-ма марката имаше продадени 497 000 коли и идеята бе да се постигне ръст до 800 000. За 2014-та Jeep е на път да достигне 1 милион реализирани автомобила.
Новият Renegade ще е ключов модел в развойната стратегия на Jeep. Производството му започва през юни в Мелфи (Италия). По-късно ще стартира сглобяването му в нов завод в Пернамбуко (Бразилия), а през втората половина на 2015 г. – и в Китай след постигане на споразумение с Guangzhou Auto.
През март пък Маркионе заяви, че продажбите на Fiat Chrysler може да скочат с до 55% до 7 милиона благодарение и ръста на Jeep.