Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Марко: По-реалистично е Макс да спечели двата старта в Австрия

Марко: По-реалистично е Макс да спечели двата старта в Австрия

1716
0
Макс Верстапен, Раймонд Вермюлен
Макс Верстапен и мениджърът му Раймонд Вермюлен; снимка: Ред Бул Контент Пуул

Битката между Ред Бул и Мерцедес се подновява този уикенд в Гран при на Франция. Тимът от Бракли се надява да е оставил трудностите от Монако и Азербайджан зад гърба си. Съперниците от Милтън Кийнс пък са предпазливи в очакванията си. Според съветника на Ред Бул Хелмут Марко например е по-реалистично Макс Верстапен да спечели двете надпревари в Австрия. Състезанията на пистата Ред Бул Ринг са веднага след това на Пол Рикар.

„Битката ще е много вълнуваща. Пистата е със свои собствени характеристики. Изцяло от обстоятелствата в конкретния ден ще зависи кой ще е фаворит. Надявам се Макс да спечели и двата старта в Австрия, това изглежда по-реалистично“, заяви Марко

Междувременно Кристиан Хорнер заяви за пореден път – сега пред Ауто Мотор унд Шпорт, че създаването на Ред Бул Пауъртрейнс означава, че отборът от Милтън Кийнс взима съдбата си в собствените си ръце.

„Някои казват, че сме луди. Но проектът има смисъл за нас поради много причини. Разрешено ни е да ползваме познанията на Хонда. Замразяването на двигателите бе изключително важно, за да положим основите на бизнеса в стабилна среда. При ограничение от 80 милиона долара има смисъл да правиш мотори от по 2 милиона броя. Ако доставяш на два отбора за някаква прилична сума, то възниква въпросът дали не е по-добре сам да ги правиш. Ред Бул може да стане първият частен производител на агрегати от Косуърт насам.“

„Досега бяхме само клиенти. С Хонда разбрахме за първи път какво е да си заводски тим. Все едно вече не летиш в икономическа, а в бизнес класа. И като свикнеш веднъж, не искаш да се връщаш. А за да го постигнеш, по-добре да си купиш собствен самолет“, каза Хорнер

Шефът на Ред Бул заяви също така, че работата до последно по миналогодишната кола е помогнало за по-добрата подготовка за сезон 2021.

„Помогна за това да разберем по-добре колата си и да сме готови за предстоящите промени. За първи път от много време насам имахме конкурентоспособен болид още в началото на тестовете. Обикновено се събуждахме след около четвърт сезон. Не бива да забравяме и Хонда. Те свършиха страхотна работа – вече и с двигателя за 2022 г.“