Mazda ще представи в глобален мащаб пет модела автомобили от ново поколение за по-малко от три години.
Марката на практика ще бъде „рестартирана”, твърди управляващият директор на Mazda Великобритания Джеръми Томсън, описвайки безпрецедентната продуктова офанзива на компанията. Това ще е най-наситеният период на излизане на нови коли на пазара след представянето на предишното поколение Mazda6, Mazda3 и Mazda RX-8 в периода 2002-2004 г.
– Прогнозите ни са за силно представяне в момент, когато останалите производители се надяват на изравняван. През следващите 18 месеца до две години ще продължи разрастването на продуктовото предлагане, а това изпраща много вълнуващо послание към дилърите ни – коментира Томсън.
Възстановяването нивата на продажби на компанията дойде от успешното представяне на Mazda CX-5, новата Mazda6 и се очаква допълнително подобрение с Mazda3 – всичките с изключителната технология на компанията SKYACTIV.
В момента продажбите на марката са с 10% по-добри от предварително начертаните очаквания. Mazda реагира, модифицирайки производствената си програма така, че търсенето да бъде изцяло покрито и да има варианти за реакция в бъдеще.
– По принцип предпочитаме да не ни достигне един автомобил, отколкото да разполагаме с прекалено много, но трябва да се възползваме от възможностите си за продажба – заяви Питър Алибън, директор продажби в поделението на компанията на Острова.