Начало Рали Подобрен двигател и нов съединител за DS3 WRC преди старта на Монте...

Подобрен двигател и нов съединител за DS3 WRC преди старта на Монте Карло

40
0
Даниел Елена,Себастиен Льоб

Малко, но съществени са промените в шампионския Ситроен DS3 WRC, с който Себастиен Льоб ще започне битка за девета титла в световния рали шампионат.

В отбора вярват в еволюцията на моделите си и се стараят непрекъснато да работят по тях, за да не изостават в развитието им.

Работната философия на Ситроен Рейсинг включва в най-общи линии постоянни прегледи и анализи, непрекъснато търсене на начини за подобрение – разясни заместник-шефът и технически директор на тима Ксавие Местелан Пиньон. – Автомобилът ни се развива нонстоп, понякога посредством много малки промени. И като имаме предвид това, ще отбележа, че има три различни неща в колата спрямо миналогодишната версия, които си струва да споменем. Става дума за значително подобрение на двигателя, нов съединител и променена електрически верига. С Мишлен заедно се трудихме по напасването настройките на автомобилите. Ще имаме нови гуми за асфалт с по-висока защита срещу спукване. Пристигането на Мико Хирвонен също ни помогна да подобрим определени аспекти от управлението на DS3 WRC. Опитът и знанията му помогнаха за това.

Конкретно за Монте Карло на хората в тима се е наложило да се разровят доста назад в архивите си, тъй като то не бе календара през последните три години. Това, признава Пиньон, е било и първото предизвикателство – събирането на информация с цел максимално добра подготовка и в технически план, и от организационна гледна точка.

Метеорологичните условия са променливи и това прави избора на гуми труден. Разликите в управлението на колите с различните смеси – независимо дали пасват на настилката или не – могат да са наистина големи и да доведат до значителни промени във времената. Като цяло за сезона желанието ни е екипажите ни да се чувстват възможно най-удобно в автомобилите си. При Себастиен и Даниел [Елена] сме го постигнали, но ще се трудим упорито да се адаптираме към изискванията на Мико [Хирвонен] и Ярмо [Лехтинен] – допълни Пиньон.