Начало MotoGP News Реми Гарднър очаквал по-добро представяне в първите си състезания като пилот от...

Реми Гарднър очаквал по-добро представяне в първите си състезания като пилот от MotoGP

337
0
Реми Гарднър
Реми Гарднър, снимка КТМ/Rob Gray (Polarity Photo)

Реми Гарднър e очаквал по-добро представяне през първите състезания от сезон 2022 в MotoGP. Действащият световен шампион в Moto2  заяви, че началото на първия му сезон в кралския клас с тима KTM Tech 3 е билоголям шамар“ за него.

Австралиецът е син на световния шампион в клас 500 куб. см от 1987 г. Уейн Гарднър. Реми победи съотборника си от Ред Бул KTM Aйо Раул Фернандес през миналата година в средния клас на световния шампионат по мотоциклетизъм на ФИМ. По този начин двамата състезатели си спечелиха повишение през тази година в екипа на KTM Tech 3. 

В началото на 2022 г. Гарднър и Фернандес се адаптираха с мотора на КТМ RC16. До момента изминаха четири състезания от новата кампания в MotoGP. Гарднър спечели точка в Катар, докато Фернандес не успяваше да се класира в топ 15.

Предсезонната подготовка на Гарднър беше затруднена от счупена китка по време на тренировка. Това което се отрази и на представянето му в първите четири състезания. След като се класира на 20-то място в Гран при на Америка, Гарднър призна че е очаквал повече от началото на сезон 2022 в MotoGP.

„Aко трябва да съм честен с вас, очаквах малко повече от началото на сезон 2022, след като видях какво са направили другите момчета в миналото. Смятам, че завършихме годината миналата година в Moto2 по толкова доминиращ начин“, каза той.

Първите няколко състезания бяха наистина трудни. Надявам се завръщането в Европа да донесе малко стабилност на екипа. Със сигурност това беше голям шамар за мен, които буквално ме събори на земята.“

Гарднър не бе единственият пилот на КТМ, който имаше затруднения през уикенда в Тексас. Необичайното оформление на пистата Circuit of the Americas (COTA) никак не пасваше на характеристиките на мотора RC16.

Единствено Брад Байндър успя да спечели точки за КТМ, след като завърши на 12-то място. Гарднър се надява, че австрийската марка е успяла да се поучи от грешките в САЩ. До момента КТМ има една победа и едно качване на подиума благодарение на заводските пилоти Брад Байндър и Мигел Оливейра.

Надявам се в KTM да могат да си вземат поука. Те трябва да подобрят пакета, с който разполагаме.“, добави той.

„КТМ разполага с четирима пилоти, които дават най-доброто от себе си, както двама невероятни състезатели в заводския отбор. Единият от които не е финишира в зоната на  точките. Ние очевидно завършваме в дъното на колоната, но даваме 200% от себе си на всеки завой.“

Надявам се, че марката ще получи добри данни от това и ще може да се опита да измисли начин да продължи напред. Със сигурност това не е най-лесната писта за КТМ. Виждали сме да се случват подобни неща и в близкото минало.“