Начало Списание Тайните на Ред Бул

Тайните на Ред Бул

53
0

Историята на Гран при разказва, че обикновено когато един автомобил на тим извън най-големите в дадена епоха демонстрира превъзходство, почти неизменно започва да се спекулира с това, че вероятно нещо в него не е съвсем изрядно спрямо правилата.

За Грандовете е трудно да приемат, че идеите и начина на работа при някой друг са по-добри и често използват своето влияние, за да прокраднат сянка на съмние и точно това се случи в първите месеци от новия сезон във Формула 1.
През тях превъзходството на Ред Бул като чиста скорост бе безспорно, но нелепи стечения на обстоятелствата и променливото време, попречиха тимът да вземе всичко, което можеше и това вероятно ще е фатално за тях в края на първенството.

Със сигурност обаче подобна доминация си струва да се поразрови, както от гледна точка на съмненията (и то с личния коментар на съперника Мартин Уитмарш), така и от към официалната покана да надникнем зад стените на завода. Точно това й направихме, добавяйки и още малко информация за най, най-новите технологии в Гран при (като стереолитографията), които точно Ред Бул въвежда.

Другата мода в Гран при, която ще властва още от този месец по пистите в Европа – каналите за подаване на въздух към задното крило е друга, според нас важна тема, както и разочарованието което изпита тимът на Заубер след обещаващите тестове през тази зима или напредъка при завърналия се във Формула 1 легендарен тим на Лотус. Към тези теми получиха екслузивния поглед на двама от най-талантливите пилоти в Гран при днес – Камуй Кобаяши и Хейки Ковалайнен.
Но понеже светът съвсем не е само Формула 1 се връщаме назад в години и преди нейното създаване и далеч от нея към най-интересните прототипи на легендарна марка като BMW и последния модел на друга икона в този малък свят – Мазарати Куатропорте S.

Включването на страната ни в световния рали шампионат пък само допълнително катализира интереса към началото на родното ни първенство, към което хвърляме поглед и със специални материали за трима от нашите пилоти – Тодор Славов, Крум Дончев и Митко Илиев. Картигистите ни пък започнаха новия си сезон в Солун, а те са бъдещето ни и поне ги наснимахе като за списание.
Надявам се, че в настъпилия вече месец май интензивността на приятните емоции ще бъде още по-голяма и през хубавата пролет ще се насладим на още много интересни състезания, истории и битки.

Иван Тенчев

прглед на броя                    коментари                     купи онлайн