Начало Списание Топ решенията на Мерцедес

Топ решенията на Мерцедес

30
0

Независимо от някои аномалии и проблеми, превъзходството на Мерцедес този сезон във Формула 1 е наистина сериозно. Толкова голямо, че в падока, преди Даниел Рикиардо да спечели в Канада и след това да повтори успеха си в Унгария, се спореше, дали Сребърните стрели няма да спечелят всички или почти всички състезания тази година.
Е, не стана, и вероятно във втората половина на първенството съперниците от Ред Бул и Ферари ще се опитат да надделеят в още надпревари, но при всички случай 2014 г. ще бъде запомнена с отличното представяне на Мерцедес и уникалните им решения, които откриха новата турбо ера в Гран при. А, кой по-добре от главният конструктор на двигателя и съпътсващите елементи Анди Коуел би могъл да ни разкрие, как бяха взети най-точните решения, как бе създаден този топ автомобил, с който Нико Розберг и Люис Хамилтън водят един от най-красивите двубой в спорта през последните години.
В ексклузинно интервю за българското списание ClubS1 г-н Коуел ни разкри част от технологията на взимане на ключовите решения, като разделянето на турбото, интеркулера и т.н. Надявам се, че темата ще е безкрайно интересна на всички, които наистина искат да разберат спорта в детайли.
Не по-малко любопитен е и анализа на онова, което се случи с Ферари тази година. Част от техните решения са не по-малко смели и оригинални, но резултат не бе желания и това е обект, на един специален анализ.
Нашият колега и приятел от Италия Паоло ДАлесио този път ни връща към славната история на Брабам, чиито основател сър Джак Брабам почина наскоро, но името му ще остане записано със златни букви завинаги в историята на спорта.
Със сигурност не е ясно дали подобна съдба ще има фамилията на младият английски пилот Макс Чилтън, който обаче ни разказа любопитни неща за себе си, семейството си и пътят на един млад състезател от богата къща с класическо излъчване на пилот от миналото.
В друг ексклузивен разговори легендарният Емерсон Фитипалди се върна към част от своите спомени с колите на Лотус и Макларън.
В страниците за рали пък този обърнахме специално внимание на новия проект на Пежо за рали Дакар, където бяха написани други славни страници от миналото, към които очевидно отново ще се връщаме.