Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Трудно се жонглира с толкова работа, колкото нашата, призна Ейдриан Нюи

Трудно се жонглира с толкова работа, колкото нашата, призна Ейдриан Нюи

1422
0
Ейдриан Нюи
Ейдриан Нюи; снимка: Ред Бул Контент Пуул

Екипът на Ред Бул има изключително амбициозна програма през 2021 г. – бори се за титлите в шампионата, гради компанията за задвижващи системи Ред Бул Пауъртрейнс и работи по болида за 2022 г., когато в сила влизат нови технически правила. Ейдриан Нюи призна пред Скай Спортс, че е трудно да се жонглира с толкова задачи едновременно. От Милтън Кийнс вече неколкократно бяха категорични, че няма да спират развитието на RB16B за сметка на колата за догодина. Това означава двойно натоварване за екипа и тройно за участващите в създаването на Ред Бул Пауъртрейнс.

„Наистина трудно се жонглира с толкова неща“, сподели Ейдриан Нюи

„Промяната в правилата за догодина е най-голямата от времето, когато „Вентури“ автомобилите бяха забранени в края на 1982 г. (Легендарният конструктор има предвид промяната в правилата, забраняваща използването на ефекта на прилепяне. Той е въведен с Лотус 78 през 1977 г. Промяната е въведена, тъй като се смята, че скоростите са достигнали опасно високи нива. Целта е да се намали нивото на аеропритискане и скоростите в завоите, а подовете трябва да са равни – б.р.) Така че огромна промяна наистина и в нея трябва да се вложат усилия. Същевременно имаме шанс за титлата, така че и там е необходимо да натискаме. Всичко зависи как ще се справим със задачите. Измина една трета от сезона, предстои ни още дълъг път.“

В разгара на така наречения silly season за това кой къде ще кара догодина пък Хелмут Марко заяви, че от страна на Ред Бул няма да има изненади

Твърди се, че Серхио Перес и тимът са в напреднали разговори. Единственото разминаване между пилота и отбора било за продължителността на договора. Перес искал двегодишен, докато от Ред Бул имали желание само за 1 сезон.

„Абсолютно съм съгласен, че този [Пиер] Гасли, който наблюдаваме понастоящем, е най-добрият Гасли досега. Когато обаче застанеш до Макс Верстапен, винаги има риск. Вижда се колко му е трудно на Перес в квалификациите. Гасли е променен. Скоро имахме дълъг разговор в Грац. Не действа и не реагира както по времето, когато бе в Ред Бул Рейсинг. За идване в тима… Трябва да видим. Решението за пилотите вероятно ще се случи по време на лятната пауза. След това ще обявим каквото има за съобщаване. Вероятно няма да има изненади“, обясни Марко.

78-годишният австриец е доволен от Перес.

„Разликата при него е постоянството. При добра квалификация постига резултати, каквито бяха непосилни за [Алекс] Албон. А в надпреварите е почти на нивото на Верстапен, когато е на чиста писта“, каза Марко.