Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Верстапен още не е посетил Ред Бул Пауъртрейнс, но вече е впечатлен...

Верстапен още не е посетил Ред Бул Пауъртрейнс, но вече е впечатлен от работата на компанията

1410
0
Макс Верстапен
Макс Верстапен; снимка: Ред Бул Контент Пуул

Макс Верстапен сподели, че все още не е посетил Ред Бул Пауъртрейнс, но вече е впечатлен от работата на компанията за задвижващи системи. Тя бе създадена в началото на 2021 г. вследствие на оттеглянето на Хонда от Формула 1. Световният шампион за миналия сезон пък има 31 победи досега през кариерата си. 26 от тях са спечелени със задвижваща система на Хонда. В тази бройка влизат и успехите му от тази година, защото агрегатът си е на японския производител, въпреки че официалното име на производителя е Ред Бул Пауъртрейнс. Задвижващите системи се доставят от Сакура запечатани и от Милтън Кийнс се грижат единствено за монтаж и поддръжка.

„Още не съм бил там. Виждам нови хора наоколо, разбира се. Чувам истории от Кристиан [Хорнер] и Хелмут [Марко]. Доста впечатляващо е какво постигат в момента и какво предстои. Говорих с Кристиан предишния път, когато бях във фабриката, че ще отидем, за да ги видим лично. Времето ни е изключително ограничено. Когато отскоча до Милтън Кийнс, обикновено целия ден съм на симулатора. Понякога има и по някое медийно събитие.“

„Просто досега не съм имал време да отскоча (до Ред Бул Пауъртрейнс). Но следващия път като имам сесия на симулатора, ще се отбележа да го сторя“, заяви Верстапен

„Цялото начинание не може да се подценява. Според мен се справяме по един доста добър начин. Разбира се, трябва да изчакаме и да видим какво ще е положението през 2026 г., как ще се получат нещата, но всички са много положително настроени и мотивирани. Всички се вълнуват за новия човек, който дойде (вероятно има предвид привлечения от Мерцедес Бен Ходжкинсън – б.р.). Изглеждат много щастливи и мотивирани да съградят нещо изумително“, допълни Верстапен.

След провала на преговорите с Порше от Ред Бул бяха убедени, че могат да се справят и сами с конструирането на задвижваща система по правилата, които ще важат от 2026 г. Възможно е да продължат да работят по някакъв начин с Хонда. Хорнер обаче подчерта многократно, че който и да е производител да прояви желание да си сътрудничи с ръководения от него екип, трябва да го стори при условията на Ред Бул.