Болидът на Макларън е легален – в тима от Уокинг работят в рамките на правилата, заяви шефът на Мерцедес Тото Волф. Австриецът изрази мнението си покрай съмненията на Ред Бул относно охлаждането на гумите на MCL39. Досега няма официален протест, нито запитване към ФИА за някакво технически решение, както постъпват отборите, подозиращи използването на трикове от съперници. Историята се появи отново след публикуването на информация, че от Ред Бул използват термовизионни камери в опит да установят как от Макларън си охлаждат гумите.
„Според мен екипът около Зак [Браун], Андреа [Стела], Роб Маршал е от добри хора с интегритет. В миналото и ние сме си казвали да погледнем дали няма нещо на ръба, но не се съмнявам, че те работят в рамките на правилата. Просто развитието на автомобила им е много добро“, посочи Волф
„Разбрали са как да управляват гумите значително по-добре от всички останали и личното ми мнение е, че това е напълно легално. А и от гледна точка управлението на един отбор никога не трябва да се говори, че някой „мами“ ако съответният екип върши по-добра работа от теб. Това не е правилен подход. Ние трябва да станем по-добри и да не трупаме разлика от 30-35 секунди в рамките на 55 обиколки“, продължи шефът на Мерцедес в F1.
„Конкретно ние не се справяме добре с гумите в дълги серии. Макларън – и в някаква степен Ред Бул с Макс [Верстапен] – показва как може да се направи. Те ги управляват по-добре. Нашето представяне е солидно, но те успяват да поддържат скорост в завоите без да прегряват гумите.“
„Преди две години в Австрия Макларън извади пакет с новости, който им донесе много по-голямо подобрение, отколкото очакваха. Част от развитието оттогава досега е как да пазят правилно гумите. Просто ние трябва да подобрим представянето си в този аспект. Наша работа е да открием какво е необходимо и ние това правим. Експериментираме и определено сме способни на промяна“, каза още Волф.
View this post on Instagram