Начало Избрани Волф се пошегува с маршалите в Монте Карло: Вероятно този кранист е...

Волф се пошегува с маршалите в Монте Карло: Вероятно този кранист е работил в Цирк дю Солей

9275
0
Мерцедес F1 W14
Мерцедес F1 W14, снимма Майкъл Потс

Тото Волф се пошегува с един от кранистите в Монте Карло. Шефът на Мерцедес заяви, че този човек е работил в Цирк дю Солей след като вдигна толкова високо автомобила на Люис Хамилтън в FP3. Това позволи на немалко хора да видят новия под на Мерцедес и да разкрият някои от решенията на екипа от Бракли.

Хамилтън претърпя инцидент в края на третата свободна тренировка в Монако. Британецът предизвика червен флаг и спиране на сесията. Маршалите около трасето веднага дойдоха да отстранят неговия болид. За нещастие на Мерцедес, колата на Хамилтън бе вдигната доста високо от крана на трасето. Това позволи на хората около мястото на инцидента да заснемат дизайна на новия под на F1 W14

Инженерите изчисляват, че 60% от представянето на автомобила се дължи на пода заради новите технически правила от миналата година. Затова аеродинамиката на долната част на шасито е строго пазена тайна.

По принцип отборите разполагат със специално монтирани покривала. Те скриват пода на автомобила когато той се отстранява от пистата и се качва на бордови камион.

Автомобилът на Хамилтън бе вдигнат доста високо от крана, дошъл да го прибере. Това позволи на аеродинамиците на конкурентните отбори да видят и анализират силно обновения болид на Мерцедес. Волф коментира случката в края на FP3. Австриецът дори се пошегува, че може би кранистът е бил част от Цирк дю Солей.

„Вероятно този кранист е работил в Цирк дю Солей. Честно казано дори не разбирам това“, сподели Волф. „Болидът беше на пътя. Вероятно можеше веднага да го качат на камион. В крайна сметка те показаха нашите решения на целия свят. Честно казано това беше меко казано неприятна ситуация за нас“, добави шефът на Мерцедес.

Волф подчерта, че е направил коментара си на шега. Шефът на Мерцедес похвали работата на маршалите в Монако и заяви, че те правят всичко по силите си.

Няколко часа по-късно Серхио Перес катастрофира на завоя „Сент Дево.“ Неговият болид също беше повдигнат, което разкри решенията и на екипа от Милтън Кийнс

Волф отбеляза, че RB19 е останал прав при вдигането от крана. В същото време F1 W14 е паднал назад поради отклонението на теглото му от точката, в която е бил завързан.

„Всички те са от Цирк дю Солей. Колата на Ред Бил беше права, докато нашата падна назад.“

Обновеният автомобил Мерцедес F1 W14 постигна шести и осми резултат в квалификациите. Хамилтън обаче ще потегли с едно място напред заради наказанието на Шарл Льоклер.

Волф смята, че представянето на подобренията не е поднесло изненади по отношение на работата им в реални условия. Австриецът призна, че представянето на отбора не е било толкова добро.

„Шесто и осмо място не е добър резултат. Бяхме на три десети от полпозишъна [поставен от Макс Верстапен]. Това бе при положение че и двамата пилоти имаха по-слаби от положителните резултати в Q3. Всъщност не бе чак толкова лошо. Щяхме да сме в челната шестица ако Люис и Джордж бяха направили по още един тур. Може би щяхме да сме в топ 4. Кой знае какво щеше да се случи“, завърши Тото Волф.