Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Хонда – 50 мига в най-новата F1 история на японския производител (1-5/50)

Хонда – 50 мига в най-новата F1 история на японския производител (1-5/50)

1667
0
Хонда Ред Бул
снимка: Ред Бул Контент Пуул

Хонда се завърна във Формула 1 през 2015 г. и изживя доста трудни моменти през последните сезони. Японският производител се оттегли от спорта в края на 2008 г. заради световната икономическа криза. Рос Браун и Ник Фрай взеха тима на символична цена и през 2009-та спечелиха с разработения болид титлите и при пилотите, и при конструкторите. След това отборът бе купен от Мерцедес.

От Хонда обявиха, че отново ще стане част от Гран при през май 2013 г. Японският концерн реално се завърна във Формула 1 за сезон 2015 г. Очакванията бяха много високи, тъй като производителят отново работеше в сътрудничество с Макларън – отбора, с който са постигнати някои от легендарните успехи в историята на F1. Реалността обаче бе много по-различна – тимът от Уокинг бе девети при конструкторите в края на сезона с едва 27 точки. През 2016-та имаше известен напредък – шеста позиция и 76 точки. След още едно 9-то място (30 точки) през следващия сезон обаче Хонда и Макларън се разделиха. Японският производител започна да дава задвижващи системи на Торо Росо, а от 2019-та – и на Ред Бул. През последните две години напредъкът е сериозен, като Макс Верстапен дори спечели три победи. Ред Бул бе трети в първенството (417 точки), а Торо Росо – шести (85 точки).

В настоящия момент, когато няма състезания заради пандемията от COVID-19, от Хонда решиха да се върнат към някои от специалните за екипа им моменти през последните години. Материалът ще бъде обновяван ежедневно.

1. Първото излизане на писта с Торо Росо

2. Представянето на Торо Росо STR13 в началото на 2018 г.

3. Гран при на Австралия през 2018 г.

4. Гран при на Бахрейн през 2018 г.

5. Гран при на Китай през 2018 г.

Ако сте намерили правописна грешка, моля уведомете ни като маркирате текста и натиснете Ctrl+Enter