Начало Formula 1 News Мерцедес ще анализира как да извежда пилотите си на по-добри позиции в...

Мерцедес ще анализира как да извежда пилотите си на по-добри позиции в квалификация

1147
0
Валтери Ботас, Мерцедес, Сингапур
снимка: Пирели

Тимът на Мерцедес ще анализира как да извежда пилотите си в по-добри позиции на писта, след като Люис Хамилтън и Валтери Ботас се озоваваха в трафик при появата си на трасето в Q3 на квалификацията в Сингапур. Англичанинът се класира втори на стартовата решетка – между двете Ферари-та. Съотборникът му обаче пострада по-сериозно от трафика и остана пети.

Главният инженер Андрю Шовлин отбеляза, че отборът е можел да свърши по-добра работа по отношение моментите на извеждане пилотите на пистата и от там – да им помогне за по-силни загряващи обиколки.

„Изглежда на нас ни бе необходим тур с по-висока скорост, за да влязат гумите в работния си прозорец”, обясни Шовлин

„От момента на напускане на гаража обаче се озовавахме зад група коли. При това положението гумите не бяха достатъчно загрели в началото на бързите обиколки.”

„Решихме да изчакаме с последното излизане в Q3. Така рискувахме жълти знамена (в случай на инцидент), но дори тогава друга кола тръгна точно пред нас. Ще анализираме как можехме да се справим по-ефективно по този показател и с двете коли, и особено при Валтери. Той започна силно квалификацията, но при последните си три излизания не бе в добра позиция на пистата.”

„Темпото на съперниците бе известна изненада. Ферари се оказаха малко по-бързи от очакваното, а Ред Бул – малко по-бавни. Предполагаме, че в Скудерията са разрешили някои от проблемите, от които страдаха в завоите. Нашето темпо в дълги серии обаче изглеждаше добро, а автомобилите ни изглежда щадят гумите. Тук винаги се появяват възможности, тъй като надпреварата е непредсказуема.”

Спортният директор на Мерцедес Тото Волф също каза, че квалификацията бе трудна за тима му

„Необходимо бе всеки детайл да се напасне – първи обиколки в серии, загряване на гумите, позиция на пистата. Това не ни се удаде в моментите, когато имаше значение. Тимът на Ферари пък бе много силен. Както обикновено, те печелеха на правите, но бяха много конкурентоспособни и в завоите, тоест на практика в цялата обиколка. Колата ни е силна в състезателно темпо. Изпреварванията тук са трудни, но състезанието е дълго, много неща могат да се случат. Ключов фактор ще е да опазим гумите във форма”, коментира австриецът.

Ако сте намерили правописна грешка, моля уведомете ни като маркирате текста и натиснете Ctrl+Enter