Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Волф: Промените в реда са малко странни. Астън Мартин изглеждаше №2 дълго....

Волф: Промените в реда са малко странни. Астън Мартин изглеждаше №2 дълго. В Австрия беше Ферари, сега – Макларън

3573
0
Макларън F1
снимка: Майкъл Потс

Промените във Формула 1 относно разпределението на силите между отборите зад Ред Бул са малко странни според Тото Волф. Шефът на Мерцедес отбеляза силното представяне на Макларън в квалификацията за Гран при на Великобритания. Той каза, че тимът от Уокинг върви по пътя на Астън Мартин и е добър пример за това как могат да се обърнат нещата в Гран при. Двата Мерцедес-а останаха зад пилотите на Макларън в квалификацията на пистата Силвърстоун.

Поведението на F1 W14 все още е непостоянно. В петък Джордж Ръсел отбеляза, че при вдигане на температурите болидът губи темпо. Липсваше скорост с меките гуми. Мик Шумахер изкара по-голямата част от нощта на петък срещу събота в симулатора в Бракли. До 2 часа сутринта направил 120 обиколки за изследване на различни настройки за F1 W14 – различни нива на крилата, различно отстояние от настилката и т.н.

„Астън Мартин направи огромна стъпка от 2022 към 2023 г. Макларън сега върви по този път. По-бързи са със секунда (спрямо предишното си представяне). Добър пример са как могат да се обърнат нещата“, отбеляза Волф.

„Хилядни решаваха местата в квалификацията. За съжаление автомобилните богове не бяха на наша страна. Но промените в реда са малко странни. Астън Мартин изглеждаше като №2 в продължение на дълго време. В Австрия Ферари бе на тази позиция. Сега е Макларън“, продължи ръководителят на Мерцедес

„От това, което се вижда отвън – и то очевидно е половинчата информация – е, че колата (Макларън MCL60) прилича на Ред Бул. Честно казано, това няма значение, защото на пистата само хронометърът важи. Този тип дизайн изглежда добра посока, но говоренето е лесно. Мисля, че всеки от отборите е изпробвал в аеротунелите конструкции, подобни на тези на Ред Бул и не са получени търсените резултати. Нищо обаче не бива да се пренебрегва и може би не е зле да прегледаме отново, тъй като друг тим е открил секунда предимство в представянето.“

“В момента реалността е, че се класирахме зад двата Макларън-а. Един поглед към разликите сочи, че говорим за хилядни от секундата. Но няма смисъл да се мисли какво е можело да бъде. Положението е такова, каквото е. Трябва да продължим да работим по развитието и разбирането на колата“, каза още Волф.