Фактът, че тазгодишният Ред Бул RB7 е създаден изключително интелигентно, е широко известен и коментиран. Но начинът на използване и настройване на колата е още по-забележителен и целият комплекс от качества на този изключителен автомобил е една от централните ни теми през този месец. Ред Бул печели състезания като това на Спа, където мощността е от решаващо значение, а има двигател, чиято максимална мощност е значително по-малка от тази на съперниците.
Съвсем неслучайно Ферари започна работа по автомобила си за новия сезон и това е в пряка връзка с успехите на конкурентите и друга (надявам се) любопитна тема. Макларън пък направили средно почти по 2 спирачни апарата за всяко състезание, за да останат в борбата до финала на сезона, но тъй като дори Формула 1 не е само техника, в този брой ви срещаме с Мониша Калтенборн – единствената дама, шеф на тим в историята на спорта досега.
В друг ексклузивен разговор пък Джон Буут ни разказва за още един от така наречените малки нови тимове в спорта, за това как бе създаден Върджин и какво е бъдещето на отбора. В някаква степен разказът му се допълва от една история за краля на частните, класически отбори във Формула 1 – Роб Уокър – и за да се затвори напълно връщането назад в годините, си спомняме и за болида Марч 711 отпреди точно 40 години, който наскоро кара… шефът на Ред Бул Кристиан Хорнер, и го оцени високо.
Специално внимание отделяме на първите, все още предпазливи и почти тайни стъпки на тима на Фолксваген в световните ралита, защото тяхното участие ще ги промени в близките години.
Състезанията у нас продължават да вълнуват и запазват своето специално място заедно с успехите и развитието на нашите пилоти.
Съдържанието на броя може да разгледате тук и да закупите в електронен вариант тук.