Начало Moto News Нов Harley-Davidson Street Rod за 2017 г.

Нов Harley-Davidson Street Rod за 2017 г.

113
0

На платформата Street на Harley-Davidson се роди нов мотоциклет, който е удобен за движение в града и в същото време дава възможност за вълнуващи пътувания извън него. Става дума за новия Street Rod.

Машината за 2017 г. използва двигателя X750, който е с по-голяма мощност и произвежда по-висок въртящ момент в средния оборотен диапазон, а също и към горната граница. Моторът има по-добра геометрия на шасито и агресивна позиция на ездача. Освен това има подобрения по окачването, спирачките и е с нови джанти. Линията на Street Rod е характерна само за него, макар стилът му да напомня Harley-Davidson Dark Custom.

Двигателят V-Twin High Output Revolution X 750 на Street Rod, както е пълното му име, е с течно охлаждане OHC 8V 60°. Той има с 20% повече конски сили и с 10% повече въртящ момент отколкото първообраза си – Street 750. Пиковата мощност е при 8750 об/мин., а максималният въртящ момент се постига още при 4000 об/мин., като настройките са такива, за да бъде на върха между 4000 и 5000 об/мин. Моторът е с нова, по-голяма по обем въздушна кутия и нови 42 мм дроселови клапи. Нова и цилиндровата глава четири клапана, като е променен и разпределителният вал и изпускателната система. Всичко е направено за увеличаване на въздушния поток и за по-голяма ефективност. Компресията е повишена от 11:1 до 12:1, а червената линия е от 8000 до 9000 об/мин.

Шасито на Street Rod е проектирано да съответства на работата на двигателя. Отпред е с 43 мм USD вилки и с олекотени алуминиеви платки. Новите задни амортисьори разполагат с външен резервоар за увеличаване на капацитета на течности и поддържане на амортисьорите, чиито ход е увеличен с 31% до 117 мм. Подвижното рамо е малко по-дълго, за да има по-голям ход.
Новата форма на седалката е по-удобна за ездача, като височината е повишена със 104 мм –  до 757 мм. Нови са спирачния и скорстния лостове, а също и стъпенките, които са станали по-големи. Драг стила на кормилото дава агресивна позиция на ездача, а огледалата могат да се монтират над или под ръкохватките, като се приберат така, че да не пречат на ездача.