Club S1 Форуми: Гран при на Валенсия, писта Рикардо Тормо, 18 ноември 2018 - Club S1 Форуми

Преход към съдържанието

  • 2 Стр. +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Гран при на Валенсия, писта Рикардо Тормо, 18 ноември 2018 Rate Topic: -----

#1 Потребителят е офлайн   IndyCART Икона

  • Втори пилот
  • РипванеРипванеРипванеРипване
  • Група: Маршали
  • Мнения: 506
  • Регистриран: 08-Dec 03
  • Пол:Male
  • Отбор:Без отбор

Posted 14 November 2018 - 12:36


Време е за финала на сезона! Както винаги от последните петнайсетина години това се случва край Валенсия на пистата Рикардо Тормо. Шампионите в трите класа вече са известни, така че остава всеки да кара за чест и слава. Началните часове са обичайните - някой ако желае, нека ги сподели, както и графика за излъчване по българската телевизия, която излъчва шампионата Макс Спорт.
Успех на всички вас и на любимците ви! И нека по-често да посещаваме форума през зимните месеци, а не само по време на състезанията :)/>

Освен всичко друго, тази събота е и 51-вото издание на Гран при на Макао по мотоциклетизъм. Състезанието на лудите глави отново ще бъде излъчено в ефира на F+ / Sport+, като началото на състезанието е 9,50 ч. в събота сутринта. В надпреварата участват онези луди и безразсъдни състезатели, които карат и на обиколката на о-в Ман. Сред участниците и този път ще е Дани Уеб, който преди няколко години не успя да пробие в световния шампионат.
Също тази събота и неделя са състезанията от Формула 3 в Макао, с участието и на Мик Шумахер, както и световния финал на ФИА в клас GT. Тези състезания също ще ги излъчват F+ / Sport+ на живо в събота сутринта и в неделя заранта. Който му се гледа - да си навива будилника!
0

#2 Потребителят е офлайн   Shliopar Икона

  • Млад талант
  • РипванеРипванеРипване
  • Група: Потребители
  • Мнения: 137
  • Регистриран: 15-Dec 16
  • Пол:Female
  • Отбор:Без отбор

Posted 18 November 2018 - 14:50

Поздрави,Десо! Подкрепям казаното от теб,извън състезателната информация за старта във Валенсия. Надявам се занапред да ти се отвори време по-често да се коментира във форума.
Лично моето наблюдение обаче е,че дори по време на сезона хората не са вече така активни,както в стария форум. Но....
Освен това забелязах,че има хора тук,на които като не им е интересно да гледат по-малките класове,смятат,че и на другите хора не им е интересно,и съответно омаловажават присъствието им в ефира. Лично на мен ми е малко излишно да се мъча да комуникирам с подобни персони. Как да обясня интереса,например от днешното състезание,в което в клас Мото 3 ,дали заради стечение на обстоятелства,дали заради недостатъчна концентрация от страна на лидерите,дали заради желанието да се докаже,турчето показа постоянство и концентрация през цялото състезание, и съответно получи накрая своя звезден миг,като спечели!? За някои тук,това е състезание с тротинетки. А състезанието се получи много хубаво,предвид атмосферните условия.
Някои колеги забравят,че техните любимци са карали същите тези тротинетки,преди да се прехвърлят в кралския клас. А и както съм казвала преди - много пъти в по-малките класове се получават по-атрактивни битки. Но....всичко е въпрос на гледна точка или.....по-скоро - мощност на превозното средство.
0

#3 Потребителят е офлайн   Por Fuera Икона

  • Млад талант
  • РипванеРипванеРипване
  • Група: Потребители
  • Мнения: 133
  • Регистриран: 27-May 17
  • Отбор:Без отбор

Posted 18 November 2018 - 23:25

Относно това, че в този форум не се пише много според мен основната причина е, че вече от не малко време ( не само тази година) липсва реална интрига в шампионата. Отделно спорта ( не само MotoGP) все повече се комерсиализира и елемента на шоубизнес става все по-голям. Но все пак си има някакви стандарти и граници, които не се прекрачват, както е и редно.

В същото време, без да искам да се заяждам, някои действия и мнения с нищо не допринасят за развитието на форума.
Да започна с господин Григоров. Значи той е модератор, за мен неясно защо. Един модератор е такъв когато всекидневно има достъп до форума, следи какво се случва и дава личен пример с поведението си. Нито едно от изброените от мен неща не е налице. Да оставим настрана, че г-н Григоров не само не пише често, но не е влизал във форума с месеци. Освен това той има някакво "особено" отношение към мен, проявявано многократно, без абсолютно никакво покритие, може би мислейки се за по-силен от позицията му на модератор. Поредният му нескопосан опит за ирония беше с това "някой ако иска може да пусне часовете на телевизията която излъчва състезанията у нас".
Освен това, г-н Григоров, на базата на клевета налага наказания, без да направи нужния анализ на ситуацията. Подхожда прекалено педантично към един случай, а в други случаи няма педантично отношение. За това как еди кой си пилот бил л...о, ХорГей, така наречения "подпис" на даден потребител, който открито призовава към омраза и агресия.

Пак без да искам да се заяждам, бих казал на Shliopar, че не си прави услуга с някои свои мнения, показвайки поведение, което не отива на годините и.`
Този потребител приема, че неговото мнение е единствено, уникално, безупречно и безпогрешно и се сърди, когато някой го оспори или изрази противоположно мнение.
Така например за състезанието в Малайзия, че било с лоша организация. Грешки са ставали навсякъде, включително и в някои "бели" европейски страни с богата история. Колко смъртни случая има например във Формула 1 на европейски писти? Или пък гафът на Силвърстоун от тази година, когато състезание не се проведе?
Вярно е, че се гледа най-вече комерсиалната част. Където има пазар, било за мотори в случая, било за автомобили, където има оборот там се провеждат кръгове от съответния шампионат. Но както писах в изречението си най-горе все пак се следват някакви стандарти. Да не забравяме колко години Австрия нямаше състезание от Ф1 въпреки милионите на Ред Бул, след гафа на тясната писта през 1987 г., когато състезанието бе прекъсвано на два пъти и продължи над 3 часа.
В Азия климата е много различен от европейския и е нормално времето да създава проблеми.

Относно Мото 2 и Мото 3. Естествено, че и там има много таланти, които ще дойдат един ден при батковците. Но състезанията са много по-различни от времената на 125 и 250 кубика. Ако някой бе чел внимателно, щеше да види, че потребителят Jorge Lorenzo е написал, че не е пропускал състезания от тези класове. И не, Хорхе Лоренсо никога не е карал в Мото 2 или Мото 3. Изградил се е в 250 кубика, откъдето са излезли много добри пилоти. А не като аномалиите в Мото 3 и Мото 2 като Щефан Брадл. Шампион, бие Маркес, бие Яноне, братята Еспаргаро и като дойде в МотоГП кръгла нула, даже вече не е в шампионата.
Аз какво да кажа за Супербайк. Някои викат да се закрие този шампионат. Не съм съгласен, но не съм тръгнал да се сърдя за мнението на други, писах си почти сам в темата и го следих. А от Супербайк се е пренесъл много интелект към МотоГП, под формата на механици, инженери, но това почти никой не го отбелязва.

За бутането. То ако става въпрос и Роси е бутал. Но тук ми бе отговорено, че понеже бил голям шампион и можел да си позволи такова поведение. Добре, така да е, но тогава защо и другите да не могат.
Ако става въпрос Марко Симончели, лека му пръст, също беше пилот с проблемно поведение на трасето. Много пилоти пропищяха от него, имаше и пресконференции, макар за мен някои от оплакванията да бяха излишни и откровена лигавщина от страна на други пилоти.
И се предполага, че трябва да се знаят тези неща, като се коментират други пилоти. А съм фен на Маркес толкова колкото и на Роси и ако беше обратното, да се пише, че Роси е много агресивен, аз щях да оборя това мнение в името на обективността.
Относно случая Зарко/Маркес, добре, имай си свое мнение, но при положение че 99% от мненията навсякъде са противоположни на твоето недей да се сърдиш и да обвиняваш другите във всякакви неща.
Имаше един американски пилот Джон Косински, той редовно използваше лакътя си при изпреварвания или защита на позиция. Но шефовете на шампионата са преценели, че не носи такъв риск, че да го изключат.
Да, вярно е, че шефовете на шампионата искат Маркес да е следващата голяма звезда след Роси, която да носи постъпления на шампионата, но никой не трябва да има съмнение, че ако прекачи границите то той ще си получи заслуженото наказание.

И да продължа темата за парите и постъпленията. Ясно си пролича на мача Интер-Барселона от ШЛ Роси и Лоренсо какви "приятели" са. И това не е защото Валентино е интерист, вика за "нерадзурите", а Хорхе е голям почитател на Барселона. И двамата бяха на въпросния мач, но в различни компании и въобще не се засякоха.
Но в същото време не е необходимо да се държат като чобани и трябва да има някакво елементарно уважение между спортистите. Но има и бизнес. Защото Хорхе Лоренсо, в спортния си бар в Андора е изложил на показ състезателни екипи на Роси, там се продават и артикули на Роси, а това носи изгода и за двете страни и е част от шоубизнеса в спорта.
Така че нито нападките, нито хвалбите трябва да се приемат за чиста монета, това е част от играта, страстите са моментни.

Иначе се случват интересни неща. От следващия сезон и Макс Биаджи ще има тим в Мото 3, в бъдеще ще има задочна конкуренция с Роси. Но и това е част от шоубизнеса и оборота.

В Супербайк Дукати извадиха нов мотор, с който ще се опитат да разбият конкуренцията на КРТ. Макар че първоначалните след сезонни тестове не дадоха заявка за промяна на статуквото. Но още не се е появил Баутиста.
Интересен ход от Хонда с Мориваки, с което дават заявка за по-сериозна ангажираност към шампионата.

Интересно е и в бъдещия шампионат Moto E. В крайна сметка това е бъдещето, по - далечното надявам се. Ще бъде интересно да видим ветеран като Жибернау там.



А относно писането от моя страна, никой не ме е "вързал" да пиша тук, но ако не видя промяна в тенденциите които описах по-горе, то просто всичко губи смисъл.
Ще следя бъдещите реакции и се надавам на адекватни реакции, които да са в интерес на всички.

2

#4 Потребителят е офлайн   skoti Икона

  • Млад талант
  • РипванеРипванеРипване
  • Група: Потребители
  • Мнения: 123
  • Регистриран: 19-Nov 16
  • Пол:Male
  • Отбор:Без отбор

Posted 19 November 2018 - 12:06

Пишем 7- 8, макс 10 човека тука, главно 1-2-ма се открояват с най-чести постове.И въпреки това, има сърдити и засегнати.Сезона свърши, надявам се и сръдните да са свършили.Ако не бяха мненията на Por Fuera през тази година, направо можеше да се закрие този под форум.Чочо спря да пише, или много рядко го прави вече и какво ни остава, да пускаме началните часове на различните стартове.





0

#5 Потребителят е офлайн   Por Fuera Икона

  • Млад талант
  • РипванеРипванеРипване
  • Група: Потребители
  • Мнения: 133
  • Регистриран: 27-May 17
  • Отбор:Без отбор

Posted 20 November 2018 - 13:42

Тепърва предстоят след сезонни тестове, но забравих да отбележа в предното си мнение напускането на Стоунър като тест-пилот в Дукати. Дали ще се върне отново в Хонда?
Според мен спадът при Дукати за 2019 г. ще е неизбежен, като не искам сега да влизам в по-конкретни разсъждения, времето ще покаже какво ще се случи.


На сайта на MCN излезе много интересен материал за Ранди Мамола който е озаглавен "Ранди Мамола: живот в падока на МотоДжиПи".
Интервюто с Мамола е направено преди несъстоялия се кръг на Силвърстоун, но е публикувано на 17-ти ноември.

С 57 подиума за четири различни производителя и с три бронзови отличия в крайното класиране три пъти през кариерата му Мамола е един от най-талантливите пилоти които не а печелили титлата в Кралския клас.

Той е карал редом до някои от най-добрите пилоти за времето си - Бари Шийн, Кени Робъртс, Кевин Шванс, Уейн Рейни.

Въпреки че са изминали 26 години от последното му състезание в неговата 13 годишна кариера в шампионата Мамола остава тясно свързан със шампионата. Първоначално като дългогодишен коментатор на състезанията за Евроспорт, после за една испанска телевизия, а също и возейки ВИП гости на борда на двуместно Дукати Ducati MotoX2 MotoGP bike.

"Това което е уникалното при мен е, че въпреки последното ми състезание беше преди 26 години аз на практика не съм спирал да бъда в шампионата. Хубавото е, че след края на сезона имам 4-5 свободни месеца, в които мога да правя каквото намеря за добре".

"Един от главните ми ангажименти в падока е а карам двуместния мотор на Дукати. Правя това през 12 състезателни уикенда, а също и на няколко събития извън състезанията. Имаме около 500 и 600 пасажери на година, а аз правя това от 18 години. Първоначално с Ямаха ( в първите две) и след това с Дукати в последните 16".

"Също така провеждам разговори във ВИП залите, а от тази година работя и за една испанска телевизия. Обикновено съм ангажиран за около 5 часа на уикенд за 15 от състезанията".

Въпреки че десет години е командвал парада в Евроспорт в испанската телевизия е различно. Мамола не може повече да си позволи да говори на матерния си английски.

"Въпреки че живея в Испания повечето хора говорят английски - и както вие Британците, така и ние Американците се отнасяме малко небрежно и просто искаме да говорим нашия си език".

"Английският е един от най-използваните езици в падока и така на 58 години трябваше да се върна в училище и да науча испански. В продължение на месец всеки ден по два часа отделях време за уроци за напреднали и въпреки че сега мога да разговарям с някой перфектно, то мога да блокирам в телевизията, когато се опитвам да дам на аудиторията по-задълбочен анализ".

"Обаче е много забавно и хората които ме гледат харесват моя характер, защото аз не съм типичен Испанец - в крайна сметка не съм ( роден там)".

Мамола твърди, че с двуместното Дукати усещането е почти същото както и с моторите които се състезават на пистата.

"Все още съм тясно свързан с пилотирането и няма как да го пропусна ! Управлявайки двуместен мотор с 260 к.с. и возейки хора почти всеки уикенд те кара да се чувстваш така сякаш не ти липсва нищо".

"Не ми се налага да карам мотора между финалния кръг във Валенсия и първия европейски на Херес, а това са едни хубави пет месеца и всяка година когато се връщам да карам този мотор се чудя дали ще си спомня как да го пилотирам".

"Но до 6-тия завой вече съм навлязъл в ритъм и се забавлявам, защото е много забавно да караш. Това е направен по поръчка двуместен ГП мотор и единствената съществена разлика е, че ние използваме агрегати от 2012 г. , защото от тях има в изобилие. С двуместния мотор развиваме 184 мили в час на Силвърстоун ( 296.11 km/ч) ".

Подобно на други пилоти Мамола е замесен в някои събития в които може да кара класически мотори от неговото време като състезател.

"500 кубика много бързо достигаха максимална мощност и когато я усетиш ти изпитваш удоволствие точно толкова, ако не и повече, сравнение съвременните машини. Онези мотори имаха толкова голям въртящ момент и бяха силни на ускорение, което ги правеше както трудни за управление, така и уникални като представяне. Когато не си се качвал на такъв мотор от години и после седнеш отново на него се питаш "Как съм управлявал това нещо?".

Продължителното присъствие на Момола в падока му дава възможност да следи промените в правилата и популярността на шампионата от първа ръка от близо четири десетилетия.

Въпреки отлива на публика Мамола смята, че днешните състезания са едни от най-добрите, които могат да се видят.

"По някаква причина изгубихме около 50 % от тълпата. Но не казвам това в негативен смисъл. Просто нещата са такива. Но си спомням на места като Асен, Холандия когато ни гледаха 180,000 зрители. Пистата тогава беше с почти 8 км по-дълга и беше пълно навсякъде".

"Връщайки се към състезанията ние имахме пилоти които се откъсваха напред пред другите, какъвто е случаят и сега. Въпреки това последните две години бяха фантастични защото видяхме революция в спорта с единната система за електронен блок за управление ECU и имахме някои невероятни завършеци на състезания и близки битки".

"Състезанието в Холандия този сезон беше вероятно едно от най-фантастичните състезания на които съм бил свидетел от години и не можеш да го сравниш с нищо друго, защото това е нова ера".
0

#6 Потребителят е офлайн   Por Fuera Икона

  • Млад талант
  • РипванеРипванеРипване
  • Група: Потребители
  • Мнения: 133
  • Регистриран: 27-May 17
  • Отбор:Без отбор

Posted 21 November 2018 - 01:26

Завършиха първите след сезонни тестове на трасето във Валенсия. Заради лошото време в първия час и половина никой не излезе на трасето.
Първи на трасето се престраши да излезе Зарко, в воя дебют за КТМ, но на изсъхващото трасе с мокри гуми той за малко не изгуби контрол.
След още половин час французинът отново зададе темпото, но след него излязоха и другите, като в началото най-добри времена дадоха пилотите на Дукати.
След това бе ред на Маркес да поведе, преди Винялес да даде време от 1м31.416, с два оставащи часа от сесията. После обаче времето отново се влоши, а в крайна сметка Винялес остана на върха с преднина от 0.302 пред Маркес.
Валентино Роси даде трето време. Нищо ново, преди също на след сезонните тестове, особено първите, Ямаха показваха добро темпо, но с наближаването на новия сезон нещата се променяха.
Валентино Роси отново не показа голям оптимизъм, като заяви че има позитивни неща в новия двигател, но не достатъчно. Един от новите агрегати все още натоварва задната гума прекалено много.
"Еволюционният двигател" е по-мек и се кара по-плавно, а двигателното спиране променя поведението на Ямаха М1при влизането в завоите, но все още има още работа. Но този "еволюционен" двигател вече е пробван по време на сезона.
Марк Маркес пък имаше три машини на разположение - такава от 2018 г. , чисто нова и смесица между старата и новата. Той похвали Хонда-та която ще кара пре 2019 г. , макар че при тези условия е трудно да се състави пълноценно мнение, а и Маркес не е напълно здрав.Той каза че не е карал на 100% и има още много неща, които да се изпробват.
Според Данило Петручи пък новото Дукати няма слаби страни. Той чувства че новата машина има напредък при стабилността на излизане от завоите. Петручи допълни, че не е пипал нищо по настройките.
Хорхе Лоренсо даде едва 18-то време, с изоставане от над секунда и половина от най-доброто време на Винялес. Имайки предвид това че той не е напълно възстановен физически, лошото време и новия мотор времената му не трябва да се приемат за изненада. Лично аз очаквам труден старт на сезона за него в Хонда, но Хорхе е упорит и работи неуморно. Много важно е да се концентрира в работата, а не да показва своята слабост да води битки извън трасето. Да, ще бъде провокиран, но вече е достатъчно голям и трябва да даде приоритет на това което ще му е от полза.


В клас Мото 2 ще имат истинско състезателно ECU, същото като в МотоГП, доставено от Манети Марели, за да се улесни преминаването от двигатели Хонда към такива на Триумф за 2019 г. Голямата новина в клас Мото 2 за 2019 г. е че машините ще са без тракшън контрол. Но това не значи, че той няма да бъде върнат в бъдеще. Но това е един от най-трудните компоненти за настройка. На техническо ниво Мото 2 трябва да се доближава до Мото 3 и МотоГП, но с един разумен бюджет. Целта не е това да бъде категория в която някой тим инвестира повече от останалите и печели от самото начало.
756 кубиковия двигател на Триумф е по-добър от този на Хонда. По-малък, по-лек, по-мощен, с по-голям въртящ момент.
Едно от важните нововъведения е системата ride-by-wire, която свързва въртящия момент и двигателя. Новият агрегат на Триумф позволява стъпка напред в технологическо отношение и чрез този компонент. Механици и пилот могат да разпределят въртящия момент по начин който те желаят. Но за да не са разходите прекалено големи някои други параметри ще са с предварителни настройки или недостъпни за маневриране.
Главният инженер на Триумф Стюърт Уууд каза, че са много доволни да предложат един надежден двигател, постоянен в представянето си, разплагащ със 140 к.с. И естествено с много по-голям въртящ момент.

И двата шампионата Мото 2 и Мото 3 за 2019 г. възприемат квалификационния формат от МотоГП, с две сесии Q1 и Q2. Само че понеже стартовите решетки в долните класове са по-големи от висшия клас то 14 пилоти ще продължават директно към Q2, a четирима ще ги последват от Q1. Така ще бъдат определени първите 6 реда на стартовата решетка ( за тези пилоти стигнали до Q2) .

https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/crash.net/mo.jpg
0

#7 Потребителят е офлайн   skoti Икона

  • Млад талант
  • РипванеРипванеРипване
  • Група: Потребители
  • Мнения: 123
  • Регистриран: 19-Nov 16
  • Пол:Male
  • Отбор:Без отбор

Posted 21 November 2018 - 09:53

Бих добавил доброто представяне на Морбидели в теста от вчера.Времето си беше кофти, но след навъртяни 40 обиколки се изказа доста ласкаво за ямахата.

Маверик защо беше с № 12 , някой разбра ли ?

This post has been edited by skoti: 21 November 2018 - 09:54

0

#8 Потребителят е офлайн   IndyCART Икона

  • Втори пилот
  • РипванеРипванеРипванеРипване
  • Група: Маршали
  • Мнения: 506
  • Регистриран: 08-Dec 03
  • Пол:Male
  • Отбор:Без отбор

Posted 21 November 2018 - 11:13

Преглед на мнениетоskoti написа на 21 November 2018 - 09:53:

Бих добавил доброто представяне на Морбидели в теста от вчера.Времето си беше кофти, но след навъртяни 40 обиколки се изказа доста ласкаво за ямахата.

Маверик защо беше с № 12 , някой разбра ли ?

Това е новият номер на Винялес. Казва, че с него е карал през по-голямата част от детските си години и когато постъпи в 125 куб. см той беше зает. Тогава с №12 сезона започна едно германче - Даниел Картеинингер и той е трябвало да си избере друг номер. През следващите години с №12 все някой друг се състезаваше, което не му е позволявало да си промени номера, а както знаете в мотоциклетните състезания пилотите си избират номерата, за разлика от автомобилните надпревари. Формула 1 е изключение, но в нея пилотите твърде отскоро имат възможност да карат с постоянни номера. Та сега след като стана ясно, че Томас Люти няма да кара през следващия сезон в МотоГП, Маверик реши да си смени номера и да се върне към любимия си от детството номер 12. А освен това каза, че последните 2 години не са били хич добри за него, та с удоволствие се раздела с №25.
След трудната за управление Хонда, няма как Франко Морбидели да не се представя по-добре. Примери преди него, колкото щеш - само Джак Милър ще посоча...

This post has been edited by IndyCART: 21 November 2018 - 11:15

0

#9 Потребителят е офлайн   Por Fuera Икона

  • Млад талант
  • РипванеРипванеРипване
  • Група: Потребители
  • Мнения: 133
  • Регистриран: 27-May 17
  • Отбор:Без отбор

Posted 23 November 2018 - 01:17

По време на предаването на BT Sport на вчерашните тестове гостува популярния технически "гуру" Нийл Сполдинг, който допреди няколко години беше съ-коментатор в британската версия на Евроспорт.
Както винаги той сподели много интересни неща, като междувременно спомена и за своя сайт motogptechnology.com. тук За мое съжаление (донякъде) това е сайт чрез който може да се закупи обновеното издание на книгата му, за която той говори в студиото. Надявах се да има така да се каже и малко tease, т.е. на сайта да бъдат поместени и малко технически данни, но уви. Все пак мисля, че няма лошо да споделя този адрес с вас, в крайна сметка не всичко може да бъде безплатно.

Ще започна с коментарите в студиото около Хонда. Според Сполдинг е много важно тимовете да направят подобрения по машините си колкото се може по-бързо, защото в крайна сметка времето е ограничено и до първия старт в Катар работата трябва да е свършена. Той каза това в контекста на "замразяването" на развитието на двигателите. Още по темата : тук
На въпрос на коментатора как в Хонда ще се справят с двама толкова различни пилоти като стил на каране като Маркес и Лоренсо Сполдинг отговори ,че в Хонда искат точно това. Той цитира един от големите шефове в Хонда който казва че за разлика от другите шампионати представянето на Хонда в МотоГП е "въпрос на чест", а знаем как японците приемат честта.
Коментаторът спомена, че досега моторът е правен изцяло около Маркес, но ако Марк реши в бъдеще да се изкуши да отиде в КТМ това ще бъде голяма загуба за японците.
Естествено Сполдинг коментира и проблемите около Ямаха, като бе направено обобщение на всички коментирани явни проблеми през последните месеци.
Нийл сподели как при един от европейските стартове ясно е усетил разликата в поведението и шума на двигателя на Зарко, тогава със сателитна Ямаха, който е звучал доста плавно и тези на Роси и Винялес, които са звучали доста нервно. Той направи и "звукова" картина на впечатленията си.
Сполдинг говори също и за по-големите предни крилца на Дукати, защо е било важно през сезона те да бъдат използвани, заради по-голямата мощност на мотора и как Дукати и Хорхе Лоренсо са оставили отпечатък един върху друг. Как Хорхе е трябвало така да се каже "да заякне в краката", за да свикне с по-бруталното Дукати от плавната Ямаха. Между другото и Лоренсо по време на вече изминалия шампионат спомена как коренно е променил физическите си тренировки. Говори се още как Хорхе е държал моторът да е бърз в средата на завоите, където е силата му и това се е подобрило в тима. Моторът е бил "повдигнат" леко ( мисля че каза с 15 см), за да се подобри представянето.
Да се върна към Ямаха. Мнението на Нийлс Сполдинг е , че от тима трябва да правят мотора около Винялес, защото той е по-млад от Роси и е "бъдещето" на Ямаха.
Неизбежно се спомена ( това е думата) и за възрастта на Роси, но личното ми мнение е че Роси изгуби настроение и това е основният проблем при него. След 2015 г. , когато чувстваше че е несправедливо ощетен той очакваше да се бори за титлата през 2016 г. и да вземе реванш, а вместо това с всеки изминал сезон се отдалечава повече от нея. Това няма как да не оказва влияние. Да, възрастта също влияе, но за човек който обича нещо, получава адреналин от него, спазва режим и е свикнал да спазва режим възрастта се понася по-лесно. Примери има в миналото, както в моторите, така и във Ф1.


И накрая https://clubs1.bg/forums/public/style_emoticons/default/biggrin2.gif IT`S BLACK FRIDAY!


https://pbs.twimg.com/media/DseEaeqWoAAmTra.jpg



https://mcn-images.bauersecure.com/PageFiles/665375/1000x750/768799.jpg



https://mcn-images.bauersecure.com/PageFiles/665375/1000x750/768800.jpg

0

#10 Потребителят е офлайн   Por Fuera Икона

  • Млад талант
  • РипванеРипванеРипване
  • Група: Потребители
  • Мнения: 133
  • Регистриран: 27-May 17
  • Отбор:Без отбор

Posted 23 November 2018 - 23:53



Една интересна статистика кой колко пада, сравнение с предишни сезони, на коя писта се пада най-много и т.н.














https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/crash.net/2018-11-23%2011_08_20-2018%20Final%20Falls%20Report.pdf%20-%20Adobe%20Acrobat%20Reader%20DC.jpghttps://s3-eu-west-1.amazonaws.com/crash.net/Falls%20by%20Circuit.jpghttps://s3-eu-west-1.amazonaws.com/crash.net/MotoGPrider%20falls.jpg

https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/crash.net/Falls%20all%20classes.jpg

0

Препоръчваме ви:

Share this topic:


  • 2 Стр. +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic



3 User(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users